مهراوه جونمهراوه جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

مهراوه دختر نازم

عکسای جدید دختر مهربونم

1392/10/11 10:23
نویسنده : مامانی
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونم....فرشته اومدم عکسای جدیدتو بذارم اما قبلش میخام یه چیزی بگم......لبخند دخترم خوبم دو روز پیش چند قدم راه رفتی....تعجب بذار برات کامل توضیح بدم ...روز دوشنبه ار خواب که بیدار شدیم همون سر صبح که نه......نزدیک ظهرنیشخند ناشتانیشخند  با همدیگه یه ذره بازی کردیم بعدش من رفتم اشپزخونه به کارم برسم شمام با عروسکات مشغول بازی بودی اومدم دیدم خودت بدون که من صدات کنم یا ......سرپا ایستادی و چند قدم راه رفتی و بعدش خوردی زمین و من ..... الهی فدات بشم عزیزم کلی ذوق کردم هوراهوراهوراو زنگ زدم بابایی......مژه خلاصه شبم برا بابا چند قدمی راه رفتی . ایشونم بعد کلی ذوق یه نیم ساعتی باهات تمرین کرد و قرارشد هر روز تمرینش ادامه داشته باشه که البته دیشب نتونست به قولش وفا کنه خجالتاخه مهمون داشتیم ان شاالله از امشب....قلب

حالا بریم عکسای جدید گل دخترم:

دخترم از حموم امده ترگل ورگل و سرحال(قربون خندهات بشم مامان)

 

خانوم حتی نمیذاره دکمه لباسشو ببندیم...گریه میکنه برا د در....

 

شیطنتای مهراوه خانوم

 

تاب تاب عباسی.... مهراوه میگه....تااااااا

 

مهراوم عاشق انار و هندونس....

دخترم امادس بره د در.....

خوشحاله و دس دسی میکنه....

پس چرا نمیریم....قهر....

 

بعد کلی اتیش سوزوندن اینم یه مدل خابه دیگه....

دور از چشم مامان و بابا....دخترمو اذیت نکنین حتی اگه خودش بخاد اینجوری اب بخورهمژه

 

خاله اکرم اومد اونم سرزدهتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سیدمهدی کوچولو
29 آذر 92 17:20
مریم خانوم کجـــــــــــــــــــــاییییییی؟قبلا برات نظر گذاشتم نمی دونم اومد یا نه ؟
مامانی
پاسخ